Sunday, February 6, 2011

Di sini bermula...


Rasanya arini nak senyum lebar2 macam kat gambar atas tu..sungguh chomel kan..?Senyum sampai ke telinga..1001 rahsia di sebalik senyuman..Ada org sedih pun dia tetap akn tersenyum kerana dia diuji, dan orang yang sedang bergembira sudah tentu akan tersenyum juga kan..Aku tersenyum kerana aku gembira...Rehatnya sebulan di maternity ni,aku akan guna sebaik mungkin untuk memikirkan pape yang patut..Selama ni kesibukan tugas aku di pejabat menghadkan aku untuk berpikir dan terus berpikir..Bukan nya tak boleh berpikir,tp tugas2 dan bebanan keje di ofis melampaui segalanya..

Aku berdoa agar segala urusan dipermudahkan dan tiada aral yang melintang buat kali ni..Sekian lama dinantikan..Hanya pada-Mu ku serahkan..Sesungguhnya Kau tahu yang terbaik buat hamba-Mu ini....Aminn..

To be continued...........

No comments: