Saturday, February 19, 2011

Di sini bermula...Part 2

Aku suka setel kan sesuatu menda dgn lebih awal..kalau setel awal,so rehat pun awal..Tak yah nak dok pikir2 lagi lepas ni..Hati aku sedikit berbunga-bunga & terselit rasa terharu apabila adik beradik kesayanganku take part dalam majlis itu nanti..Kak Ngah aku excited @ pun dengan erti kata lain teruja sangat2 dan ingin sponsored untuk majlis aku tu..Dan telah aku pikir semasak-masaknya apa barang yang patut angah sponsor..Terima kasih orang kulim..!!!Auntie Lin menanti kepulangan korang semua...

Sekarang ni masa sekejap saja berlalu..Apatah lagi kalau aku dah start sibuk dan kembali bertugas di KDM Utama..Memang tak de masa untuk aku pikirkan semua perkara..Dan aku mengambil kesempatan cuti panjang akan datang ini untuk siapkan pape yang patut..sedaya yang boleh..Dan terima kasih banyak2 kepada mak ku yang bertungkus lumus..sampaikan tak boleh tido malam dibuatnya..

Lagi 4 hari saja aku bertugas di Maternity..Lepas ni aku perlu berjuang di tempat sendiri..Di Maternity adalah percutian aku yang terbaikkkk sekali...hahaha..Dapatlah aku mengumpul lemak2 yang pernah hilang dulu..Jiwa tenang..!!!

PENGUMUMAN...

Saya akan bercuti panjang bermula 24 Februari 2011 sehingga 07 Mac 2011 selama 12 hari..HARAP MAKLUM..(tak sabar rasanya..)

NOTE : Soriii orang kulim..x dapat nak upload gambar2 hasil kreativiti auntie lin..tggu bulan 6 nanti je la eh..

5 comments:

natrah jaafar said...

ko nak yunang ke kawen???hohoho...x story mory pong....MAJUK!!!!!!

DiEYaNa said...

nyahhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!
i like!!!!!!!!!!
tahniah dear...
smga dpermudahkan segala urusan kamu n family... :D

Zelinda said...

nat:aku bukan yunang..aku nak TUNANG..hehe..ala lalink,x mo la majuk..isyaallah nnt i jemput u yea..
dieyana:nyah..i like too..hehe..amin..

Anonymous said...

yeh,yeh, lin nak tunang,...
akhirnnye..
xsabar nk tgu ko, gjah tunang..
n nat kawen.. ngehehehehhehe

Zelinda said...

sabar ye syg..insyaallah..kalau xde aral melintang..