Thursday, February 24, 2011

Selamat Tinggal..Maternity Admission

Yeehaaa..!!!bersemangat malam ini..malam..??xde la malam lagi pun..Jam dah pun menunjukkan pukul 4.00pg (ketika aku menaip setakat inilah)..Ini merupakan malam terakhir aku keje kat sini..Pas ni aku bercuti selama 12 hari dan kemudiannya akan memulakan tugas di KDM Utama..Tempat asal usulku..bak kata Yana..Kesimpulan sepanjang sebulan aku disini adalah....kat sini best..aman,damai,tenteram dan sewaktu dengannya la..Di sini membolehkan aku untuk berpikir tentang perihal peribadi..Dan di sini bestnya dapat tgok baby..dan belajar serba sedikit tentang ibu2 mengandung ni..hehe..(kenalah belajar sikit2 walaupun blom lagi waktunya)

Perasaan tika ini ermm biasa2 je cuma x sabar untuk bercuti panjang..Yeehaaa...!!! Nak makan & tido puas2..Banyak menda nak dibuat sepanjang cuti ni selain dari makan & tido yea..Boleh diisi dengan byk menda berfaedah lg..

Ermm..sesekali ati ni sedikit terusik apabila orang di sisi kita berdepan dgn masalah..tak kiralah keluarga kita ke..kawan kita ke..mahupun chenta hati kita..secara tak langsung buat kita terpikir sama tentang masalah yg sedang dia hadapi..dan jiwa ini sedikit kacau..Semoga Allah mempermudahkan segala urusan ini & masalah yang dihadapi ini selesai hendaknya..

No comments: