Saturday, January 12, 2013

Majlis Resepsi 22.12.2012 (Sabtu)

Assalamualaikum..

Okeh kita sambung balik bercerita pasal wedding..Selepas majlis nikah,kami berdua tak de apa2 aktiviti..Masing2 pulang ke rumah masing2..Cuma pada keesokkannya iaitu Jumaat(21.12.2012) kami ada outdoor photoshoot..Dimana utk buat outdoor aku serahkan pada suami aku.Biarlah dia yg decide..Mulanya Bukit Tinggi & dalam perjalanan nak ke Bukit Tinggi tu tiba2 dia berubah fikiran..Kereta kami melencong ke Bukit Fraser..Nice place..! Pilihan yg tepat..Fraser Hill tpt yg sangat bermakna buat kami..Dan sepanjang photoshoot sangat enjoy..!Kami tiba di Fraser Hill pada jam 1.30tghari dan pulang ke KL pukul 8.00mlm..Lama kann..? Balik dari outdoor kami berdua bergegas ke Dewan.Utk lihat keadaan dewan..Ye la, nak tgok pelamin yg dah siap terpasang,ok ke x..Kanopi pun dah cantik..Alhamdulilah..aku menarik nafas lega..Sedara2 pun ramai yg dah sampai dan dorang berkumpul di dewan men 'touch-up' dan men set-up kerusi meja..Terima kasih kpd sedara2ku yg membantu..Okeh disebabkan pengantin dah keletihan,seharian outdoor,maka lps melihat dewan,kami pulang dan berehat untuk majlis resepsi esoknya...

pelamin cinta ZELINDA & HANIFF


22.12.2012
Ikutkan perancangan asal,kami bersanding pada jam 1.30tghari tp disebabkan sedara mara aku dan husband duduk jauh2 dan mereka perlu pulang awal,so kami awalkan majlis persandingan ke jam 12.45tghari..Dan keluarga dua-dua belah pihak pun bersetuju dan tiada masalah tentang itu..


Kak Mimie datang mekap aku pada jam 10.30pg dan pada ketika itu aku ditinggalkan sorang2 dirumah..Semua org dah pergi ke dewan..Tepat jam 12.00tgahri kami telah ready..!! Kawan2 suami dari Bank Negara JB dah siap sedia di luar rumah aku.Kami semua berkonvoi untuk ke dewan...Aku diiringi pengapit aku dan juga kawan baik sehidup semati aku,Fiza...Sekali lagi ati ini tersentuh kerana langkah aku untuk ke dewan ditemani oleh Fiza walaupun terpaksa tinggalkan anak2..Thanx sayang..Mak ni memang cepat tersentuh k..Setiap saat aku lalui sepanjang ari majlis nikah,sanding ini sangat2 teringat saat2 sewaktu Fiza kawen dulu..Mungkin itulah yg dinamakan kawan baik kann..??

setiap langkahku ada my BFF..thanx a lot..!! pic from: Fiza

setibanya di dewan.bersama pengapitku..kak zura..
flower2 girl i..ank2 sedara i..

akhirnya,duduk juga kami di sini..Inilah pelamin cinta kami..:)

bersama Ketua Penolong Pengarah Caw.Kewangan HKL..En.Azrul Aduka @ bos i okehh..terima kasih meluangkan masa datang wedding saya...:)
bersama staf KDM (UNIT HASIL) HKL..Thanx darling sudi datang..
di meja makan beradab..sesungguhnya pada ketika ini prot sgt la lapar..:)
Okehh sume gambar2 tu dari kamera sendiri dan juga sumbangan ehsan dari kawan2 i..hihi..yg dr OP blom siap lg..Alhamdulilah,majlis resepsi pun berjalan lancar,hujan pun hanyalah singgah sahaja..Syukur kpdmu Ya Allah..

**okehh tunggu next next entry..banyak lagi nak di story mory...:)

NOTE : Tak sangka Timbalan Gabenor BNM (Dato' Zamani) sudi luangkan masa menghadiri majlis perkahwinan kami ini..Setinggi-tinggi ucapan terima kasih atas kehadiran beliau..:)

7 comments:

Wanafzan said...

Cantik sgt! Cgrtsss dear.. :)

Zelinda said...

tq2 darling..:)

pian said...

Selamat pengantin baruuu zelinda......sweet couple la korang....tahniah..!!

Zelinda said...

tq pian..

lazirza said...

Tahniah selamat Pengantin Baru

Orked said...

cantik La pelamin! Sya nye theme nnti maybe pink gk =)

Zelinda said...

Lazirza : tq bang..
orked :hihi..pink mmg cantik kat mata gurl kann..sweet color..