Tuesday, January 22, 2013

Terima kasih pada semua...

Assalamualaikum..

Alhamdulilah...semalam 20 Januari 2013,maka genaplah sebulan perkahwinan kami ini..Masih panjang lagi perjalanan hidup kami ini..Dan banyak lagi yang belum kami hadapi bersama..Maklumlah,kami duduk bejauhan.Masih banyak lagi perkara yang perlu kami pelajari..

Dah sebulan,tapi aku lupa untuk ucapkan sesuatu di blog ini mahupun di facebook..Buat pengetahuan anda,saya amat sukar utk akses fb..Kalau dapat akses tu memeng bertuah sangat la..

Ucapan jutaan terima kasih kepada yang telah menghadiri majlis nikah saya dan majlis perkahwinan saya yang berlangsung pada 22 Disember 2012 lalu..Maaf sekiranya,kad tidak sampai sendiri ke tangan anda..Tapi jemputan dari fb,mahupun di blog adalah jemputan ikhlas dari ati ini..Bagi yg menghadiri majlis saya,maaf dipohon sekiranya ada yg terkurang di pihak saya sewaktu majlis..

Terima kasih tak terhingga kepada sadara-mara yg datang pada malam jumaat tu..Membantu di dewan,memasang sarung banquet,memotong bunga rampai,set up dewan sampai siap..Aku balik dari outdoor semuanya dah siap tersedia..Buat ati ini amat terharu sangat..!!!

Special thanks to all my family member..Mak ayah,along,kak jun,uda,Angah,Abg Johan and Pak cu bertungkus-lumus menjayakan majlis perkahwinan aku yg terbaik..Mereka tak cukup tidur memikirkan,dan menguruskan majlis ini..Jasa kalian tak terbalas dan sukar diungkapkan dgn kata-kata..Tak lupa juga kepada keluarga husband yg turut sama menjayakan kenduri kami..To adik ipar saya( Farwah), terima kasih bersama-sama dgn akak dari A sampai Z..

Dan tak lupa kpd kawan2 yg membantu pakaikan inai..Fiza,Jijah..Kawan2 yg banyak memberi sokongan sewaktu diri ini diuji..Thanx kpd semua..Love u laa...!!!!


No comments: