Wednesday, November 24, 2010

KULIM ohhh KULIM

Haa..hari ni baru lah sempat nak update tentang percutian aku & family di Kulim..Percutian ke..???boleh la..Sori sangat-sangat sebab aritu tak sempat nak masukkan gambar-gambar anak-anak buah tersayang..Balik dari bercuti terus start keje..Ni pun badan terasa agak letih sebab tak dapat rehat yang secukupnya..Kalau boleh nak tido puas-puas..

Kak Uda aku pun dah balik ke Penang..Terasa sunyi pulak umah tu..Sebelum ni umah tu riuh dengan suara Si Alia & Alisya.Ada je menda yang di cari gaduh..Bila ada kat umah,kita pening..bila dah balik,kita jugak yang rindu..huhu..Ntah la saat sekarang terlampau rindukan mereka-mereka yang cilik tu..Auntie Lin miss u all,my dear..
Eryna yang semakin debab..!!!
Anas & Raihana yang teruja sangat kedatangan Nya'ie & Ya'ie nye..
Liyana..Masa baru-baru sampai kat Kulim,aku terkejut dgn anak buah aku yg sorang ni..Bkn terkejut pasal apa,terkejut sbb dia makin cantik nak dibandingkan time dia balik KL bulan Jun aritu.
Anak buah & makciknye mempunyai hobi @ tabiat yg sama iaitu 'KAMI PANTANG JUMPA CAMERA..!!!'
Mungkin dgn gambar ini akan jatuh sahamku..oohhh tidakkk..!!! Saya belum kawin lagi yea..

Masing-masing menayang duit raya yang diterima..Dulu masa kecik-kecik nak seringgit je..Bila dah kenal duit,nak yang besar2 aje..seringgit dah x main..haha..
Alamakkk..tengah syok2 upload gambar,tetiba datang meroyan internet ni plak..Tak boleh nak upload gambar lagi..dengki btol la server ni..Haa sume nye nak di salahkan..Kalau boleh,sume gambar nak diletakkan kat blog ni..Maklumlah dulu bole online facebook sumenye nak di taruk kat facebook..Blog aku pun dah tin tong..dah tak boleh menerima input2 lagi..

Gambar-gambar kat atas pun dah cukup menunjukkan betapa gembiranya budak-budak 3orang ni..Thanks a lot to angah & abang johan sebab menyediakan penginapan serta menyediakan makan minum & kelengkapan kami...Ohh tidak lupa,turut menyediakan mesin urutan..Wahh cakap ala-ala macam u all agen pelancongan je..Dan 1 perkara nak bagitahu,penat wei drive jauh-jauh..!!!Pas ni beli umah dekat-dekat je..(permintaan adikmu..hehe)


Anas ngan Raihana nak merasa naik 'hubbyku'..Tahun depan nak naik kereta Anas yg baru plak..hehe..
kami sekeluarga...
Akhirnya,setelah usaha demi usaha di buat,dapat jugak aku upload 3 gambar terakhir..Barulah puas ati..So,next percutian ke mana....?????Dah ada tempatnya..Tapi kali ni bersama Along & family..Dah siap booking hotel lg..Sayangnya, aku tak dapat nak ikut..Lain kali bagitahu la awal2 nak gi bercuti.Senang apply cuti.huhu..sedey nye di tinggalkan aku kesorangan kat kl nanti..Anyway,tak kesah pun kene tinggal.Yg penting mak & ayah happy..Nak tahu ke mana..??Ke PORT DICKSON....!!!!!!

3 comments:

NinieyAziane said...

yang...lagu dadali-disaat aku mencintaimu...best kan?? hehehe

Zelinda said...

ak ah la laink..i nk download la lagu tu nnt..

NinieyAziane said...

siler2..donload la..hehe