Saturday, November 27, 2010

Terima Kasih di atas komen 'ANDA'..

First of all,thanks a lot kepada semua kawan2 yang sudi baca blog ni & ada juga antara korang yang memang follow blog ni..Maklumlah,kita-kita ni jarang ketemu so,hanya dari blog ni je la kawan-kawan dapat tahu perkembangan kita..dan di sini saya nak highlight tentang 1 perkara, BLOG INI ADALAH KEPUNYAAN SAYA, SAYA CREATE BLOG INI MENGGUNAKAN EMAIL ADDRESS SAYA SENDIRI & SECARA AUTOMATIK BLOG INI ADALAH HAK SAYA. SAYA BERHAK UTK MENCERITAKAN APA SAHAJA PERKEMBANGAN DIRI SAYA SELAGI IANYA TIDAK MENYENTUH ISU-ISU SENSITIF..

Terima kasih sangat-sangat kepada yang sudi komen dalam blog ini especially kpd kawan2 blogger..Puan Fiza , Natrah , Niniey , Jijah , Dieyana  &  Hana yang bukan setakat kawan dlm blog malah akan jadi sedara aku tak lama lagi..hehe..Insyaallah..serta komen2 dari mereka yang diluar sana..Buat mereka yang memberi komen yang bukan2,jgn harap la komen anda akan terpampang di blog saya.Sebab segala komen2 dari anda akan ditapis..sekali lagi saya ulang AKAN DITAPIS..!!

Dan kepada 'ANDA' yang sedang membaca blog ini dan mungkin follow blog ini,terima kasih atas komen anda pada tempoh hari dan saya cuma nak ingatkan satu perkara KITA HIDUP KAT DUNIA NI TAK PERLULAH NAK HIPOKRIT...!!! SAYA SELESA MENJADI DIRI SAYA SENDIRI..YANG PENTING,HATI KITA PERLU BAIK DAN JGN SESEKALI BERHATI BUSUK SEBAB DARI HATI AKAN TERPANCAR SEGALANYA DI WAJAH..HARUS INGAT TU..!!! (sape yang berkenaan tu,yg memberi komen tak related langsung dgn entri aku tu sure terasa kan..sape mkn cili dia lah rasa pedasnya...kehkehkeh..)

NOTE : Untuk 'ANDA' yang sedang 'sakit', terima kasih di atas komen 'ANDA', tetapi komenlah dengan idealistik bukan plastik semata-mata. Anda boleh komen orang lain tetapi cuba perhatikan diri 'ANDA' sendiri terlebih dulu. Siapa anda untuk menilai seseorang..??? Adakah jika 'ANDA' melayu,'ANDA' yakin anda Islam sejati..????Renungkan...JANGAN SESUKA HATI MEMBUAT PENILAIAN KEPADA SESEORANG DARI LUARAN & PERLU ANDA INGAT,ANDA SIAPA UNTUK MENILAI.................???????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 comments:

NinieyAziane said...

tq lin...ada gak nama kami terselit..hehehe yelah dr blog ni je kite leh berhubung yer x..hihi

DiEYaNa said...

nyahhhhhh..nape ni syg...
soryyyy sgt2 cz da lame xcall ko kan..huhuhuhu...
sabar yea nyah....
itula manusia...yg betul semuanya dia,yg salah semuanya org lain..hukhuk...
hmmmm...aku cam dpt agk je sape..huhuhu....
saba ye syg...huhuhu...

Zelinda said...

yana: ntah la nyah..mana ntah datang orang sengal yg tibe2 terjah blog aku ni pastu komen bukan2..mcm la diri tu baik sangat...!!!!!

lazirza said...

sabar ajelah adik...mungkin dia ada penyakit PHD tahap gaban...

Hafiza Abdul Latiff said...

yang ni memang aku selalu jumpa, dah mcm jd trend dlm dunia yang fana skrg ni(yelah nak ckp pun kena islamic2 kan lin skrg ni baru dilabel muslimah :P).....dalam kita berblogging ni perkara paling penting jgn ada perasaan hasad dengki syaittonirrajim dengan blogger lain....berDOSA tau....tlg elakkan memberi komen yang menyakitkan hati, mengutuk atau menghina org lain...tak baik tau :P