Sunday, November 7, 2010

Keluar mencari ketenangan...haduuuiiii...

Halooo...arghhh 2,3 ari ni  jiwa sedikit agak kacau..Mana taknye,tetibe jiwa ni risau mengenangkan orang di sana..Dah lama perasaan sebegini tak datang menjengah..Dan semalam aku melepak jumpa kawan aku yang dekat tapi jauh..haha sape lagi kalau bukan cik suryana..Dah lama sangat tak jumpa dia..Last jumpa masa open house umah aku aritu.Banyak menda dicerita...

Dan sambil2 tu xkan keluar sesaje je kan..dah tentulah cuci-cuci mata yang dah lama tak dicuci ni..Selagi yang dicari x dijumpai,selagi tu la tak berpuas ati..Tempat dilawati dekat-dekat sini je..iaitu di JJ Wangsa Maju memandang kan nak menyopping..
ice-blended choc yang menjadi pilihan hati
haha..dah makan separuh baru teringat nak tangkap gambar..abis satu Secret Recipe bau durian disebabkan kek aku ni..yummmyyyy...!!!!

berseri-seri muka cik suryana sejak 2 menjak ni yea..aku mendoakanmu..hehe

NOTE : Kawanku kini sudah punya pacar..!!!Maka dengan ini,tak lama lagi aku akan dijamu nasi minyak ko la yan..hehe..Aku tumpang gembira dengan berita gumbira ini..

No comments: