Sunday, October 31, 2010

Demam melanda...

Badan masih terasa kurang sihat lagi walaupun sebenarnya aku demam dari hari rabu lagi iaitu pada tarikh 27 oktober..Badan lemau lagi..Nak jalan pun x berapa larat lagi..Gi klinik dapat mc sehari je..kedekut tol doktor tu..Aku dah lembik semacam,tergamak dia bagi sehari je..Mengejut demam kali ni..Tiba2 je badan panas..Tp yang  pasti i bukan kene denggi yea..Ada orang tu ingat, i kene denggi..hampehh..!!!

Walaupun tak sihat,gagahkan badan jugak pegi kenduri doa selamat umah jijah sempena mak dia yang akan berangkat menunaikan haji pada 6 november ni..Alhamdulilah..Mudah-mudahan selamat sampai dan dipermudahkan segala urusan di sana..Insyaallah..Seperti biasa,aku ke umah jijah tak la kesorangan..Aku bertemankan Mama Fiza..Berborak panjang kat umah jijah..

Pertemuan kali ni aku rasa seronok sangat..entah lah..teruja pun ada sebenarnya..tak tahu nak gambarkan perasaan ni macam mana..Macam-macam berita gembira aku dengar..Firstly,kawan kami yang bernama Haida dah pun selamat lahirkan baby boy baru2 ni tak silap aku 28 okt 2010..Secondly, hajat mak jijah nak tunaikan haji dah pun kesampaian.Sama-samalah kita doakan...Then borak punya borak one of our fren ni bakal bertunang 01.01.2011 sape lagi kalau bukan Cik Natrah tu..Wahh..calendar opening lagi you..!!!(Aku harus & wajib datang) dan dalam diam-diam Cik Jijah pun bakal menyusul juga setelah mak dia pulang dari haji nanti...Wahh kamu semua tak tunggu aku yea...!!!Owhh tak lupa juga kawan susah senang bersama aku di poslaju juga turut akan bertunang pada 6 November ini..Tahniah Diyana...!!!Nampak gayanya,kawen pun serentak la ni kot..hehe..Tumpang gembira dengar berita ini..Ye la umur pun makin meningkat..Semoga segala urusan kalian dipermudahkan..Kalau perlukan khidmat i, i sedia membantu you all yea..

NOTE : Tak sabar nak tengok anak Haida..Bilalah boleh serbu umah dia ni..???Mesti anak dia kelakar macam maknye jugak tu..

1 comment:

natrah jaafar said...

wah2..sempat bergosip sakan ni...jijah bile???weh ko mesti dtg ok...fiza dah confirm x dtg..hehe