Sunday, October 17, 2010

Anak buahku yang ke-9...

Setelah tunggu punya tunggu akhirnya,kak uda aku telah pun selamat bersalin pada 13 Oktober 2010..baby girl jugak pada jam 10.25pg di HKL..baby seberat 3.22kg..Alhamdulilah..dan akulah ambulans nye..hihi..Banyak kisah disebalik kak uda aku nak bersalin ni..Antara yang boleh aku share kan kat sini pasal malam dia nak admit ward..

12 oktober 2010 pagi tu,kak uda dah mengeluh sakit2 perut..then mak yang berpengalaman pun cakaplah yg kak uda ni akan bersalin pada aritu jugak..Dan aku perlu dalam keadaan berjaga-jaga..Nasib baik aku cuti..So,xde la mak ayah aku risau..sebab ambulans tak bertauliah ada kat umah..Kalau aku hilang pun mungkin kuar kejap @ melawat si dia yg kat tawakkal hospital time tu..dan tepat pukul 11 malam,kak uda aku kejut sebab prot dia dah sakit sangat-sangat..So,apalagi..???Sepantas kilat aku terus bersiap..Dan malam tu jugak kak uda admit ward..Tp,bukan malam tu dia bersalin..Keesokkan harinya..
inilah dia baby girl kak uda aku..anknya yg ke-2
PUTERI NUR ALISYA
Si kecik ni dah ada nama..selagi blom ada nama,si kecik ni asyik nangis je..Bila dah ada nama sendiri,barulah dia x meragam dan tido dia pun lena..Semoga anak buah auntie lin baik2 saja yea..

NOTE:Tahun depan sape lagi nak menyumbangkan anak buah buat auntie lin ni..???

1 comment:

Anonymous said...

bertambah lagi sorang dalam keluarga wak dan pn tinah...
ucapkan tahniah kat uda ye...nasib baik kak angah dan uda tak bersalin dekat Kl sama-sama kalau tidak jadi nurses x bertauliah lah..lah jawapanya...driver ambulance dah merasa...kirim salam kat mak dan abah ucap tahniah dah bertambah cucu...yang adik sorang lagi nie.. bila lagi...cinta tengah berputik ye..tak apa..teruskan...nanti jgn lupa jemput tahu nak cari manakan..abg ice blended..