Wednesday, October 6, 2010

Hangout time..!!!!

Sudah terlampau lama aku tak keluar berfoya-foya..Jadinya,aku message Cik Ila ni..kononnya nak marah la dia sebab tak datang open house aku..Sedangkan,mak dah cakap, yang dia WAJIB DATANG open house umah mak..tapi tu la,dia pun ada hal yg x dapat dielakkan..Nak buat macam mana..Daripada nak marah terus x jadi nak marah sebab dia ajak kuar & nak belanja makan..hehe..aku pun roger la geng2 aku yang lain..tp yg free pada hari semalam cuma aku ngan yana je..So berfoya-foya la kami bertiga di wangsa walk..Gi makan2 dan cuci2 mata je..

Disebabkan lama sangat tak jumpa,dorang2 ni nampak la perubahan pada diri aku..Ramai yang tegur aku makin kurus..Sedap la dengar bila kawan2 ramai cakap makin kurus tapi ada plak tambahannya tu..dorang nampak aku makin kecik @ dengan erti kata lain makin rendah..hampehh...!!!! Macam-macam cerita terkini dikongsikan..Tengoklah gambar2 yang sempat di snap semalam...



bersama cik yana
 

ati teramat gumbira apabila prot sudah kenyang..hehe

hey lalink..u all macam datin la dengan gaya macam ni..



yang kiri sekali tu la cik ila..yang sudi belanja we all...tq lalink..mmuuuahh..


NOTE : Thanks a lot to Cik Ila kerana belanja makan di POPEYE..Setelah puas meronda,apa yang dicari tak dijumpai...sedihhh...


 

No comments: