Thursday, October 14, 2010

Di Sebalik 10.10.10...

10.10.10..tarikh yg telah dilepaskan dan tarikh yg begitu cantik sekali bagi aku..Angkasawan Negara pun memilih 10.10.10 sebagai tarikh nikahnya..Kawasan rumah aku pun banyak kenduri kawen pada tarikh tu..Memang meriah la dengan bunyi mercun yang berdentam-dentum mengganggu tidurku..dan tetibe terlintas di kepala dan mulalah berangan-angan time aku kawen nanti nak pasang mercun sana sini..yang boleh menggegarkan area rumah aku nanti..hahaha..akan dijadikan 1 realiti..Insyaallah..

Berbalik pada topik asal,Kak Ngah aku yang dok kat Kulim telah pun bersalin anaknya yang ke-4 pada 10.10.10 baby girl...pada jam 11.40mlm..dengan beratnya 2.5kg..Wahh tahniahhh...!!!Akhirnya berjaya jugak mengabadikan tarikh tu..dan baby girl tu dah pun diberi nama iaitu NUR ERYNA BINTI JOHAN seperti yg telah didaftarkan di JPN..
NUR ERYNA BINTI JOHAN...10.10.10..Anak buahku yang ke-8..

NOTE : Meriah rasanya dengan pertambahan anak buah..dan menampakkan yang auntie lin nye ni semakin tua..

3 comments:

Anonymous said...

ucapkan taniah kat kak angah ye....
abg...

natrah jaafar said...

hehehe..x pe la cik lin..banyak lagi tarikh yg cantik lepas ni...tp taun depan aku dah book dulu yek..kikiki

Zelinda said...

haa tu la..nmpknye nak cari tarikh yg cantik2 agk ssh lps ni..huhu..ko ckp awal2 klu nk kawen nnt..senang aku apply cuti..