Friday, October 8, 2010

Apabila hati ini menangis...



Jarang sekali hati ini & diri ini menangis melainkan disebabkan sesuatu perkara yang teramat berat dan tidak tertanggung saja.Air mata ini bukanlah terlalu murah utk dimengalirkan..Walaupun bergaduh dengan Si Dia,tidak sesekali mengalirkan air mata kerana diri ini sudah cukup kental & tabah utk berdepan  masalah dengan Si Dia..Tetapi buat kali ini bukanlah kerana Si Dia..Yang pasti,aku & Dia baik2 saja..Alhamdulilah...

Cuma apa yang mampu aku lakukan, aku hanya berdoa & terus berdoa agar diberi kekuatan & pemberi semangat kepada orang sekeliling aku yang memerlukan aku di saat-saat ini..Saat-saat genting..Tak mampu aku nak teruskan menaip entri buat kali ini..Mengundang air mata..CUKUP-CUKUP BERAT.. Sesungguhnya Allah itu lebih memahami dan mengetahui apa yang berlaku di saat ini dan tunjukkanlah kebenaran di atas semua yang berlaku ini...Terima Kasih kepada kawan baikku,Puan Hafiza sudi mendengar segalanya..

NOTE : Kadangkala manusia ini diuji oleh Allah..sebagai hamba-NYA kita hanya mampu bersabar & tabah dengan dugaan yang datang..tetapi Allah sentiasa minta hamba-Nya berusaha dan tidak sesekali berputus-asa..dan cubalah cari peluang utk mengubah nasib @ kehidupan sekarang..Hanya diri sendiri saja yang boleh melakukan sesuatu perubahan..Perubahan terletak di tangan kita sendiri bukan orang lain..

2 comments:

DiEYaNa said...

nyah...
are u ok???
cm berat jer dgr rintihan tu...huhuhu
sabar yea syg....
insyALLAH semua ok nnti...
aminnnn....
sory yea xdpt lepak lame2 umh ko ms open house aritu...huhuhuhu....nnti ade ms kite lepak lg ek....aku tau ko byk cite yg terpendam..huhuhu...

Zelinda said...

walaupun berat ku tetap harungi jua..huhu..