Tuesday, November 9, 2010

Rindu pada FACEBOOK...

Huhu..agak lama jugak aku tak online facebook..Kalau online pun kat umah along aku..Memandangkan aku ni xde broadband..Mulanya nak beli broadband,tp si dia persoalkan balik kat aku untuk ape guna broadband kalau sekadar nak online facebook & update blog..Lagipun dengan jadual kerja aku yang x menentu ni,ada ke masa untuk online..???Ermm btol jugak cakap dia..Kalau agak2 aku nak online,aku serang je umah along aku..Nasib baik la x jauh mana umah dia..

Ape..???Online kat ofis..???Ofis aku mungkin sama jugak dengan ofis korang2 kot..facebook memang di block..Diharamkan..haha..so,nak buat macam mana,'saya yang menurut perintah'je...Bila dah lama tak online ni,terpisah la dari perkembangan semasa kawan2 tersayang..Tahu2 je,kawan ni dah bersalin..tahu2 je kawan ni nak kawen..Kalau tak ada orang sampaikan kat aku,alamatnye memang tak kan aku tahu la..Itulah susahnya..Dah la nak jumpa aku susah kan..???So,kepada kawan2 tersayang yang baca blog ni, kalau ada perkhabaran,roger2 la aku di sini..No tepon tetap yang sama seperti 5tahun yang dulu..Tak pernah aku tukar phone number tu..Dari zaman belajar sampai la zaman keje ni..So,x susah cari aku kan..Janganlah pinggirkan aku..huhu(buat ayat sedih)..

Tentang blog ni,memang aku sentiasa update dan aku akan cuba sedaya upaya meluangkan masa untuk blog kesayanganku ni..wahhh...dan sebolehnya,bila keje syif malam aku akan update blog ni.. Kepada mereka yang merindui diri ini,jenguklah aku di blog ini dan HKL..hehe..Pasti jumpa aku..!!Anyway,rindu sangat pada kawan2 lama..siapa??????(kawan sekolah rendah/menengah, kawan kolej,kawan poslaju,kawan-kawan yang kenal secara tak langsung & pakwe2 lama..hehe..itu pun ade ke..???)Senang kata, SAYA MERINDUI ANDA SEMUA...Mmmmmuuuahhh....

NOTE : Si Dia selalu cakap,x de maknenya baca blog aku..tp ada menda dia terlepas cakap kat aku & dia tahu dari blog ni..It means, dia follow blog aku..huhh lelaki memang begitu..EGO..!!!

3 comments:

DiEYaNa said...

nyah..huhuuhu..sian ko..gmbr2 ku da msukkan dlm fb..tp xsempat nk mskkan dlm blog..huhuhuhu..mggu dpn insyallah aku try yea..huhuhu...rindu sma kamu sgt2 nyah..huhuuhu...

lazirza said...

sian...patut lama tak dengar berita....lama tak ziarah pasar malam...abg ice blended..

Zelinda said...

dieyana:ha tu la pasal nyah..ko cube yea masukkan dlm blog ni..aku pun rindu sama kamu...!!!!
abg zal:ak ah dah lama gile x jejak kaki kat pasar malam tuh..