Friday, December 3, 2010

Having a special dinner @ Chilis

Tarikh : 28 November 2010
Tempat : Chilis,Bukit Damansara
Masa : 08.45pm
Sponsored by : Encik Zaharin (Along)

Baru-baru ni Along aku dapat durian runtuh..Wahh bestnye kalau selalu begini kan..Actually bukanlah durian runtuh, ada rezeki lebih sikit..Alhamdulilah..dan rezeki yang diperolehi tu HARUSLAH dikongsi bersama lagi2 dengan adik tersayang yang belum kawen ni ha..Macam tahun lepas, ada gak family dinner dekat2 ujung tahun jugak lah macam tahun ni..Cuma tahun lepas kat Restoran Arab Hadramawt...dan seperti biasa sponsor nya adalah Along..Bukan lah hujung tahun adalah agenda wajib untuk family dinner..Bila-bila je boleh buat.Setiap weekend pun ada family dinner,cuma bezanya di rumah Sentul atau kat umah along aku..Weekend tu je la dapat berkumpul & berjumpa dengan anak-anak buah aku yang kat KL ni..Bak kata orang-orang tua,dia la penawar,dia la racun..hehe..Tapi,mereka-mereka adalah penawar buat Nya'ie & Ya'ie mereka..

Okay,pada tahun ni Along tak rancang pun nak kuar untuk dinner sama-sama memandangkan waktu keje aku yang tak menentu..So,dia mintak aku inform if aku free..Dan kebetulan ari Ahad lepas aku keje syif pagi je,so dapatlah dinner sama-sama..Kalau tak,melepas den..Dah la tak dapat join shopping dengan along.Kalau tak,mesti dapat sepasang dua baju ke,hp baru ke..hik..hik..Tapi adik aku jugak yang bertuah..Mentang2 dia study lagi,dapat 1 helai t-shirt Columbia, tgok wayang..Makan jangan cakap la..asik makan sedap2 je..Tu pun tak gak gmoks2..haha..Haa layan lah gambar ni..

Sementara menunggu meja di set up..

Nampak macam adik aku plak yang hisap botol tu..haha
Dari kiri : kak jun(kakak iparku), adriana,adleena, & pak cu(adik aku)

Haa..ini untuk Pak cu..Jenuh nak mengahabiskan..aku pun tak tahu apa nama makanan ni..Tergeliat lidah nak nyebutnye ha..
Ini aku punya..!! Tak tahu lor nama dia..tp memang sedap.Makanan ni macam ala-ala kebab la..Kalau nak cuba,boleh la bukak menu Chilis tu,korang tunjuk je gambar ni..haha..
Yang kiri tu ayah punya..
Disebabkan ayah aku nak makan western,so di sinilah tempatnye..Jangan main-main,ayah i makan western u..hehe..

Muke aku yang teruja untuk mengahabiskan semua makanan yang ada..Agak licin juga la akhirnya..
Bapak ngn anak cuba membuat muke comel..but dis pic so sweet..That one is Aqil Mustaqim (pengarang jantung Nya'ie & Ya'ie)
Aqil cuba buat muka tak bersalah setelah dia kencing kat atas peha babah nye & menyebabkan seluar babahnya basah...haha..But u showed sweet face my dear Aqil..
As usual,sebelum pulang HARUSLAH bergambar walaupun dgn pokok..haha..
NOTE : Thanks a lot to penyumbang dana..Semoga murah rezeki di masa2 hadapan..Jgn bawak gi makan je pas ni,bawak la aku gi bercuti plak ke..hehe..Sayang Abang botak ku..!!!! Kepada orang KULIM,bila lagi nak open table macam ni...???Saya tahu anda sedang membaca ini blog..hehehe...

1 comment:

DiEYaNa said...

pewittttt...cunnye dia...
ladies u... i like!!!!
hikhikhik..
aqil da besar kan...lame xtgk gmbr dia...hikhikhikhik