Saturday, December 25, 2010

Majlis Perkahwinan Shahril & isteri

Hari ni aku keje pagi petang a.k.a masuk pukul 7.00pagi dan akan pulang ke rumah pada pukul 9.00 malam nanti..Huhu..inilah tanggungjawab namanya..Hari ni dan juga esok malam akan berlangsung 2 majlis kawen..Hari ni kenduri kawen Shahril (staf kaunter aku) dan esok malam pulak anak Cik Mat Shah..Nampak gayanya esok malam tak dapat aku nak pegi kenduri kawen tu memandangkan aku keje pagi & malam..

Dan hari ni aku tak bercadang pun untuk pegi kenduri kawen Shahril memandangkan keadaan di kaunter tak mengizinkan..Tapi setibanya di ofis dan setelah dirancang-rancang dengan jayanya,aku dapat jugak pegi..hehe lari sekejap dari ofis..Opppsss..kalau bos tahu,pengsan aku..Tak mengapa,sebab bos aku pun ada masa majlis tu..Maklumlah dia lah wedding planner untuk majlis kawen shahril ni..Dari pelamin hinggalah bab makanan..Pelamin memang cantik sangat..!!!Cayalah Encik Azrul Aduka..!!! Ha..tengoklah gambar-gambar yang sempat diambil..



Tak sah kalau kami-kami ni tak mengabdikan kenangan kat pelamin orang..Walaupun ada orang tu dah naik pelamin..tettt...!!!
Sori ler i pakai seluar bukan pakai baju kurung seperti mereka..Tak dirancang la katakan..Nasib baik wedding kat KL,so tak de la orang dok mengata aku pakai seluar..
Teserlah kekecikkan drumstick aku..Seluar-seluar lama dah boleh pakai semula..Yesss...!!!!Kini bukan fara fauzana lagi..hehe..:)

keluarga KDM Utama,HKL

Itu saja untuk tatapan korang-korang semua..Tak banyak sangat gambar tapi dapatlah di abadikan jugak kenduri kawen si Shahril ni dalam blog aku..Haa..bertuah kau tau shahril..Namamu disebut-sebut dalam blog aku ni..Akhir kata dari aku,SELAMAT PENGANTIN BARU buat Shahril & isteri..Semoga ikatan pernikahan ini kekal hingga akhir hayat..Amin..

No comments: