Monday, December 20, 2010

Ceritera CINTA

Tak tahu ape tajuk yang sesuai utk entri kali ini..Cuma boleh aku katakan, dalam hati ada tangisan...Huahua....:'(
Alhamdulilah, dapat gak aku spent masa dgn dia walaupun seketika..dan dia pun otw pulang ke jb..Moga sampai dgn selamat..insyaallah..

Aku baru abis keje malam dan arini merupakan ari off aku..Badan terlalu letih teramat sangat sebab aku hanya dapat tido 2jam saja dlm tempoh smlm..Tak tahu kenapa,tak boleh nak lena..Ini satu hal kalau keje malam.Masa tidur kita tak menentu..Actually tido di waktu malam jugak yang nikmat..!Masa tu dah lama berlalu..

Ok tak tahu nak update apalagi sbb otak agak blur di saat ini & terlampau memikirkan si dia..Doaku sentiasa mengirngi sepanjang perjalananmu..amin..

NOTE : Walau buruk mana pun perangai dan sikap seseorang tu,pastinya akan terselit kecantikan yang perlu diterokai..PENGHUJUNG CERITERA CINTA INI AKAN TERJAWAB...
(sorry guys..berpujangga pulak hari ni..jgn tanya kenapa yea..)

No comments: