Wednesday, December 22, 2010

CERITERA CINTA...aku & dia..

Haihh tak tahu la kenapa sejak akhir-akhir ni jiwa ku kacau..Tak tahu nak cite & luahkan macam mana..Tapi,bak kata orang, nak luahkan sesuatu tak semestinya dari bercerita je kan..dari lagu pun boleh jugak kannn..


Jac+Rio Febians - CERITERA CINTA
Bertanya sang bayu padaku
Mengapa kau masih disitu
Tiadakah jemu kau menunggu?
Oh…

Dan buat seorang perindu
Penantian hanyalah waktu
Di kamus hatiku tiada istilah jemu
Oh..

Hentikanlah saja jenaka bermadah
Biasa terlalu sering ku dengar
Ceritera cinta tiada berubah
Hanya mimpi yang indah
Akhirnya nanti kecewa

Bukalah sedikit hatimu
Kenali siapa daku
Perit ku pendam rasa hati
Malu mengakui

Hentikanlah saja jenaka bermadah
Biasa terlalu sering ku dengar
Ceritera cinta tiada berubah
Hanyalah mimpi (hanya mimpi) yang indah
Akhirnya nanti kecewa

Tanpa mahu mengakui kau pun dihati
Diluar sedar kau ku rindui

Penantianmu/ku hanya ruang waktu
Tiba masa kan terbukti cintaku

Tak mudah percaya pada pengakuan
Aku dihatimu yang tersayang

Hentikanlah saja jenaka bermadah
Biasa terlalu sering ku dengar
Ceritera cinta tiada berubah
Hanya mimpi (hanya mimpi)…yeah…yeah…
Akhirnya nanti kecewa

Buat masa ini,tika ini aku amat gemari lagu ini..dan aku tak tahu kenapa dan mengapa aku minat sangat dengan istilah 'ceritera cinta'..Apa yang berlaku sekarang,inilah Ceritera Cinta aku & dia..dan aku tak suka menda ni ganggu kepala otak ku..buat aku kusut..!!!Dan bila otak sudah kusut dgn masalah ini,aku akan bekerja sekuatnya pg,ptg siang malam dan menghabiskan waktu2 ku di ofis..

DI MANALAH PENGHUJUNG CERITERA CINTA INI...?????!!!!!

NOTE : Tahniah buat kawanku :::Cikgu::: yang akan bernikah pada 24 Disember 2010..Tahmiah sekali lagi..SELAMAT PENGANTIN BARU :::cikgu:::+isteri...Semoga kekal hingga akhir hayat hendaknya..Amin..













1 comment:

lazirza said...

begini lah adik..sebelum tidur berdoa semoga allah menyelesaikan masalah nie yg belenggu adik ...kemudian bangun tidur minta juga benda yg sama ..lakukan..setiap hari sehingga selesai... adik akan mersakan perubahannya..bertindaklah..