Friday, April 15, 2011

Happy birthday mak...

Hari ni 15 April maka dengan ini,saya ingin umumkan bahawa hari ni besday mak saya...!!!!yg ke....tok sah la tahu..mak i dah tua dah..Pagi tadi sebelum gi keje sempat ingatkan ayah yang arini besday mak..Sebab selalunya ayah memang takkan ingat tarikh2 penting ni kalau mak tak ingatkan..termasuklah anniversary nye sendiri..kalau besday cucu lagi la tak amik port langsung untuk ingat..

Inilah kek birthday mak & adriana..
close up sikit..

So,hari ni aku berkeje pagi sahaja..sempatlah untuk keluar beli kek dan menyiapkan makan2 pada petang ini..Kebetulan plak besday mak dekat2 ngn cucu nye yang byk mulut tu..sape lagi kalau bukan si Ainur Adriana yang jatuh besdaynye pada 13 April aritu..dan hari ni,adik aku yg kat Uitm tu pun balik sentul..Setelah sekian lama tak pulang menjenguk bumi sentul..hahaha...

So,pada ptg or mlm ini makan besar la kami...tak de la besar sangat..jes nak celebrate besday mak tersayang & ank buah yg byk sangat peel nye tu...Biasanya,sebelum kuar umah aku salam mak & cium and also wish besday kat mak..Tapi pagi tadi sikit kekalutan..terlupa plak..Bila dah sampai ofis,kebiasaanya akan membuat laporan bgth dah sampai ofis..Time tu la wish..hehe..terharu mak i tau..i org pertama yg wish pg2 tu dari anak2 yg lain..Dah nama pun aku sorg je yg dok ngn mak kan...Kalau tak wish,mmg bertuah la..!!! So guys,tggu gambar2 dari ok..actually byk menda nak di update..especially majlis tunang..Tapi tak berkesempatan..For my mom, HEPPY BIRTHDAY MAK...I LOVE U..!!!

1 comment:

G-JaH said...

happy besday mak cik..smoga diberi kesihatan sentiasa n dimurahkan rezeki selalu..sayang makcik.. ;D