Saturday, April 9, 2011

Sudah setahun menjadi org gomen..

Aduiii...macam mana la aku boleh terlupa ari2 penting dalam idup aku ni..Dah seminggu baru la perasan..Pejam celik..pejam celik sudah setahun aku berada di hospital ni, bersamaan dengan setahun jugak aku menjadi org gomen..Banyak perkara yang aku pelajari di sektor awam ni..Banyak yang aku xplore..Biasa la ada pro and cons nye...Aku bersyukur sangat kerana rezeki aku di sektor awam pada usia aku muda lagi..Pada usia 24 tahun..Sedangkan masih ramai lagi di luar sana yang menanti kerja di sektor kerajaan..Insyaallah ada rezeki buat kalian nanti..

Teringat aku masa mula2 masuk keje kat sini..Berat sungguh rasanya..Tp alhamdulilah..makin lama, aku menerima hakikat sebenar kerja aku di hkl ni..Walaupun sudah setahun aku di sini,ingatan aku tak pernah luput tentang poslaju..Aku ni manusia yang setia tau..huhu..

Dah panjang lebar aku menaip,tapi aku tak mention lak bile tarikhnya genap setahun aku jadi org gomen kann..Tarikhnya pada 1 April 2011..April fool..!!!!So,di sinilah tempat aku selepas Poslaju..Dan sampai bila aku disini,allahualam...

NOTE : Tahniah kpd kawan baikku kerana telah join the club..menjadi orang gomen..Selamat bekerja di Kementerian Pelajaran Malaysia..

No comments: