Thursday, April 14, 2011

Sepi buat seketika..


Katakan tidak pada facebook..!!!!Hahaha..Entah la aku nak cakap macam mana..sikit sebanyak,facebook ni macam mengganggu jugak kehidupan seharian kita serta jiwa kita..Buat masa ni biarlah aku buat keputusan untuk berdiam diri tanpa gangguan dan anasir dari facebook..Lagipun,ke'havoc' an facebook macam makin kureng..macam tak de apa dah fb ni..and because of internal affairs aku tutup seketika facebook ni..Insyaallah, aku akan aktif berfacebook tak lama lagi dengan perkhabaran gembira..

NOTE : Dah lama taip entri ni tapi baru ari ni di publish kan..Usah ditanya wahai kalian,ke mana hilangnya diri ini..Sesungguhnya,diam itu bukan erti kalah..Aku hanya merenung kamu-kamu dari jauh sahaja..Selamat bersosial wahai kalian semua di laman sosial Facebook...i'm watching you...

1 comment:

lazirza said...

patutlah nama dah hilang dalam simpanan FB abg...tak apa..semoga ditunjukkan jalan...