Sunday, December 9, 2012

Dah jumpa bridesmaids saya..yeeehuuu..!!!

Assalamualaikum..
Menghitung hari..itulah kata kawan2 ofis aku..Tiap kali aku masuk ofis je,ada je orang tolong kirakan berapa ari lagi menjelang wedding aku...Prihatin kan kawan2 aku ni..??Okeh,isu panas di saat2 aku nak kawen adalah mencari bridesmaid/pengapit..Alhamdulilah..pencarian telah berakhir..

Penat jugak memikirkan sape yg harus jadi penagapit aku setelah cousin aku x dapat nak attend time wedding aku nanti..Thanx to kak zura (kakak ofis i) yg sudi jadi pengapit saya..Kalau ikutkan,nak je aku bawak Mama Fiza naik pelamin ngan aku jadi pengapit aku.Tapi,dia kata,biarlah yg anak dara..Dia mak dara..Tapi,kalau dah x jumpa sangat,mmg aku kaut dia..Nanti semua orang akan cakap,memang betul best fren ni..Tapi aku nak sangat,bila saat aku dinikahkan nanti kawan baik aku ni berada di sisi aku..Dia insan yang bersama aku di saat ati ini susah dan senang dalam tempoh aku bersama MIA..Rahsiaku di kocek dia..:)..Dan bila disaat aku dinikahkan nanti,wujud air mata di pipi,dia adalah insan yg sangat mengerti apa makna air mata itu..(akan cuba elakkan air mata pernikahan itu)

Okeh back our story mory..once kak zura setuju jadi pengapit aku,aku terus ajak dia beli baju..Memang dari awal aku suka sangat dgn color baby blue..ala color biru yg soft,yg sejuk je mata memandang tu..Tak dapat sanding pakai baju color tu,aku abadikan color tu pada pengapit aku..

ni haa baju nye..(sori kualiti pic x chantek)
Oleh kerana aku sangat geram dgn color ni,aku dah pikir semasak-masaknya untuk pakai dress color ni utk outdoor photoshoot..So,aku sewa dgn kak mimi(MUA) dress ini...

giler sekejap tgok dress ni..rasa nak lompat bintang bile dapat pakai baju ni...:)

Mulanya nak beli je dress mcm ni..tapi bila dipikir-pikir semula,bila aje aku akan pakai lagi kann..? So,sewa je la..senang..

NOTE : Nak kawen ni,update blog pun mula dah pendek2..haha..Mula rasa nervous bila kenangkan masa yg bakal tiba..


No comments: