Monday, December 3, 2012

Happy Graduation Day...Pak cu..!!!

Okehh balik dari cameron aritu memang aku amik cuti panjang sikit sebabnya, aku nak ke UiTM, Shah Alam untuk tengok adik kesayangan aku yg sorang tu konvo..Bagi semangat skit kat dia..Tugas aku,adalah untuk bawa bersama mak ayah..Kali ni,mak ayah aku gagahkan diri untuk lihat anak bongsu dia konvo,tanda sokongan padu dari mak ayah tersayang buat anaknya..Kalau ikutkan masa konvokesyen,mana ada tak ramai orang kann..mana2 universiti mesti padat dengan orang..Tapi disebabkan aku ni bawak orang tua yg uzur,maka aku diberi kelepasan untuk turunkan mak ayah aku betul2 dihadapan DATC (Dewan Agong Tuanku Canselor) di mana di situlah berlangsungnya majlis konvokesyen...Kami semua tak nak masuk dalam dewan..Lebih senang untuk duduk di kanopi yg disediakan.Sebab boleh cuci mata..

Bukan kami bertiga je yg semangat nak tengok Pak cu konvo,buah hati dia pun turut ada sama..Dia la yg temankan aku ke parking kete yg tersangatlah jauh tu..Kalau Ika xde,susah jugak aku..Manalah tahu selok belok kat dalam UiTM tu kann..

Tahniah Pak cu..Semoga menjadi engineer yg berjaya..!!
bersama mak ayah yg menjadi tulang belakang selama ini..
dan juga kakak kesyangannya..:)

kami sekeluarga di hadapan dewan konvokesyen..
kenangan bersama bakal menantu mak ayah..insyaallah..
ehemm..ehem..bunga yg pak cu pegang tu ikhlas dari aku,yg ika pegang tu special dr ika buat pak cu..
Dah seharian duduk mengahdiri konvo pak cu,maka sebelum pulang kami ke Hailam Kopitiam untuk sesi menayantap..memang perut sangat lapar..Terima kasih pak cu sebab belanja makan..hihi..boleh belanja lagi lepas ni..:)

NOTE : Perkhabaran semalam membuatkan aku xde selera makan pada arini dan juga ari2 seterusnya..tapi aku mampu tersenyum di hari kejayaan adikku..:) Tahniah Pak cu..!!!!

1 comment:

lazirza said...

tahniah Pak cu