Sunday, December 2, 2012

Walimatul Urus Zelinda & Haniff...22.12.2012

Assalamualaikum...




Alhamdulilah..dipanjatkan kesyukuran, akhirnya kad kawen saya yg 'penuh kontroversi' telah siap seperti yg dijanjikan walaupun banyak sangat masalah yg dihadapi sewaktu proses menyiapkan kad ini..Kesabaran yg tinggi diperlukan tatkala menyiapkan kad ini..Biasa lah itulah asam garam orang nak kawen..Nanti dah tua,inilah cerita2 lucu yg akan diceritakan pada anak cucu nanti..Nanti boleh la share2 cite ngan anak2 kalau dorang nak kawen nanti..Wahh..sampai ke situ..??!! Ntah2 waktu tu zaman lg canggih.Tak mcm sekarang.Terpaksa berulang alik ke kedai kad kawen..Tak mo cerita panjang..

Saya dengan rasa syukur menjemput anda semua datang menghadiri majlis perkahwinan saya, NURZELINDA BINTI NAHARI bersama cinta hati saya ABU HANIFFAH BIN HAMZAH

TARIKH : 22 DISEMBER 2012
HARI : SABTU
TEMPAT : DEWAN PERDANA,KG BATU MUDA TAMBAHAN,
                 JLN BATU MUDA TAMBAHAN 2,
                 51100 KUALA LUMPUR
MASA : 12.00TGH - 4.00PTG

Sila sertakan alamat rumah serta nama penuh anda di alamat email saya puteri.lynda@gmail.com untuk penghantaran kad kawen..Dijemput hadir yea..:)


1 comment:

Wanafzan said...

Prob plg common kad kawen ni. Hehe.