Sunday, December 16, 2012

Rasa semangat dengar lagu ni..PENGHUJUNG CINTAKU..

Seminggu sebelum nak kawen, tangan ni tiba-tiba gatal tukar ringtone hp..Sebelum ni guna lagu SHAE-SAYANG..Tiba2 tangan ni tekan lagu Penghujung Cintaku nyanyian Pasha Ungu & Adelia as ringtone..Bila dah tukar kepada lagu ni, mood jadi berubah..Jadi teruja,xcited untuk kawen..Setelah berminggu-minggu perasaan tu hilang dan akhirnya Allah bukakan ruang utk aku cipta kembali,jernihkan kembali apa yg dah jadi..

PASHA UNGU & ADELIA- PENGHUJUNG CINTAKU

Berakhir sudah pencarian cintaku
Jiwa ini tak lagi sepi
Hati ini tlah ada yang miliki

Tiba diriku dipenghujung mencari cinta

Diri ini tak lagi sepi
Kini aku tak sendiri

Aku akan menikahimu

Aku akan menjagamu
Ku kan selalu disisimu seumur hidupmu

Aku akan menyayangimu

Kukan setia kepadamu
Kukan selalu disisimu seumur hidupmu

Tiba diriku dipenghujung mencari cinta

Hati ini tak lagi sepi
Kini, aku tak sendiri

Aku akan menyayangimu

Kukan setia kepadamu
Kukan selalu disisimu seumur hidupmu

Aku akan menikahimu

Aku akan menjagamu
Ku kan selalu disisimu seumur hidupmu

Ku kan selalu disisimu seumur hidupmu

Seumur hidupmu
Seumur hidupmu
Seumur hidupmu
Seumur hidupmu

Tak yah explain panjang2..Lagu tu dah merungkai segala perasaan dan saat ini..


Semoga Allah perlihara hubungan ini & masjid yang akan kami bina tak lama lagi..Titipkan kasih sayang kami,cinta kami hingga ke jannah..Permudahkanlah urusan kami untuk bina masjidmu,Ya Allah..Aminnn..

No comments: