Sunday, December 16, 2012

Hampir ke situ...KOSONG..

Assalamualaikum..

Bila tengok countdown kat tepi ni,mula rasa macam x percaya je..btol ke aku nak kawen ni..?? Tak tahu la perasaan macam ni aku sorang je yg rasa..Kadang2 tu memang timbul rasa x caya..Alhamdulilah..persiapan sume ok..banyak menda dah setel..Memang dah boleh tarik nafas lega bile hampir 90% persiapan siap..Di saat2 akhir bergelar bujang ni,cuba mencari masa untuk bersama kawan-kawan...Walaupun sibuk menjemput ke sana sini, tp tetap ada masa untuk berfoya-foya..

Ari isnin lepas,kuar berkaraoke tau..Lama rasa x karaoke..sambil jalan2 cuci mata bersama pengapit aku ni..

rasa mcm pipi makin tembam..
senyum lebar pengapit aku nih..:) , anyway thanx for everything..
sakan kami berkaraoke..
Actually kami bertiga..Dah sampai kat KL Festival City, Cik E datang..berdesup pas balik kje trus dtg KLFC..ermm skit tersentuh bela saat2 akhir berkaraoke,kak zura ngn Cik E nyanyikan lagi SELAMAT PENGANTIN BARU buat i..auww..Hanya Tuhan saja tahu apa sebenar isi hatiku saat itu..Rasa nak nangis ada bila dorang nyanyikan lagu tu khas buat adik dorang ni ha..Tp,pengantin mana boleh nanges,harus senyum w/pun dalam ati ada luka..betul tak..???

ini buktinya..SELAMAT PENGANTIN BARU dari WANN..
Amboii kakak2 aku ni..terharu adik tau..:) thanx a lot..!!!
aku umpama puteri bongsu mereka..haha..:)


Itulah masa yg ada buat kami untuk meluangkan masa bersama..Thanx to cc aku yg sangat memahami keadaan bakal pengantin ni..Untuk bulan 12 ni,roster aku x padat mcm selalu..Ada la jugak masa untuk bakal pengantin ni rehat2 dan kuar menjemput..Sangat memahami..! Bila banyak masa yg terluang,banyak pulak menda yg dipikirkan..

Sejak nak kawen ni, kalau nak ke mana, aku mesti nak berteman..Lagi2 kalau bawak kereta..Tak tahulah kenapa..Sedangkan selama ni,boleh je jalan sorang2..

NOTE : 10.12.12 tambah lagi sorang anak buah aku yang kat KULIM tu..Selamat datang ke dunia MUHAMMAD RAYYAN BIN JOHAN..Alhamdulilah,berakhir sudah penantian kami sekeluarga..So sekaang total 10orang..!!! Tahun depan plak,11 orang cukup untuk 1 team bola sepak...:)

No comments: