Tuesday, March 2, 2010

Sudah siap..!!!

Yeehaaa..!!!rasa nak menjerit je sbb paper bag@gift@cenderahati kawen cik Hafiza telah pun disiapkan..Tima kasih mak sbb membantu..I love u lahh...mmuuuaahh..!!! Serius aku ckp,sejak gift2 fiza menghuni kat umah aku,aku mula teruja..Kalau dah buat menda ni mmg x kan bangun2 dari tpt duduk..Kalau bole nak siapkan time tu jgak..Aku harap, cik fiza berpuas ati dgn hasil keje kami..hehehe..





Ni je la cara utk aku tlg kawan baik aku..kalau dia btol2 kawan baik aku, jgn gedik2 nak bg ganjaran pape..kalau dia bg gak,putus sahabat..(wahh..sekeras-kerasnya..) Aku bukan apa,arinya makin tiba,so nak x nak aku kene siapkan gift ni..Alhamdulilah,aku dan mak berjaya siapkan seminggu sebelum majlis..Sekurang-kurangnya,bile aku buat menda2 ni terasa la aura orang yg nak berkahwin..auuwww gedik sudah..!!! Dan aku akan terasa lebih lagi aura org nak berkahwin apabila....haa tunggu entri akan datang yea..will update soon..Insyaallah...mmuuaaahhh guys...

Note : Tak sabar utk serahkan goodies tu kpd tetamu..Sambil serah,sambil minum air..haha..Jahanam peribahasa dibuatnya..Kpd geng2 aku,pakai cantik2 masa majlis tu utk serahkan goodies ni..



No comments: