Monday, March 1, 2010

Aku harus meninggalkan.....

Hari ni dah pun ari isnin (01 mac 2010)..wahhh cptnye masa berlalu pergi tinggalkan kita..Begitu jugak ngn aku..aku harus meninggalkan...???Heii..apa ni jiwang2 plak..

Bukan apa..dalam masa kawan baik aku menghitung hari bahagia dia,aku pun sama juga..menghitung hari aku..HARI BAHAGIAKU...???No..No..Insyaallah hari bahagiaku akn tiba 1 ari nanti..(*_*)..Aku ni menghitung hari utk pindah ke ofis baru..Yeahh..ofis yg menempatkan kawan aku tu..sape lagi kalau bukan cik diyana..Mesti dia x sabar tggu aku datang sana..Suasana kat sana dah x serupa ngn kat ofis sini..ofis sini happening..Sayang nak tinggalkan kwn2 kat sini..
Kat sini la byk mengajar aku erti kehidupan bile dah berkeje ni..Macam2 org aku kenal dan bermacam-macam lah perangai yg aku jumpa..Tp seronok..!!! Harap2 kat sana pun seronok jugak mcm kat sini..To all my frens thanx 4 everything..i love u..wahh siap buat ucapan..X bole tahan btol statement aku ni..

Secondly,cik hafiza harus & wajib mengucapkan selamat tinggal kpd zaman bujangnye..Yeszaaa selepas ni anda bergelar Puan Hafiza no more CIK ok..x sesuaiii..!!! Hilang dah teman rapat aku yg dari kecik ni..Maksud aku bkn hilang terus yea..Tuan2 dan puan2 harus paham yea..Sahabat baik mana bole hilang.Cuma kite kene la paham keadaan orang yg dah berumahtangga ni..Dah x bole la aku nak berfoya-foya ngn dia mcm dulu lg..Nak lepak umh dia sampai ke malam..nak ajak dia teman aku tido bile mak ayah aku balik kampung..everything will change..Kpd cik hafiza (yg masih bergelar cik dlm masa 2minggu ini saja),jangan lupa aku yea bile dah kawen nnt..Walau apa pun,kau harus tabah utk menghadap muke aku ni lg bile dh kawen nnt..akan aku terjah umah ko..!!!hahaha..Wish u luck..aku sedih bercampur gembira..mcm mana nak describe tu..??hehe..
anyway,aku doakan yg terbaik utk kau..aku sayang kamu....!!!!

Note: Alam berumahtangga banyak pancaroba..ada suka ada duka..semoga tabah melalui hari2 mendatang..yg penting,sematkanlah kesabaran yg tggi dalam diri supaya kita tak cepat melatah dgn dugaan yg dtg..Insyaallah..



No comments: