Tuesday, March 23, 2010

Terima kasih kerana buat saya tersenyum

Haa entri ni agak terlewat sikit utk aku update..Papepun,semalam betol2 aku hepi sangat..Mana taknye, Si Dia pulang ke KL minggu ni dan dia amik cuti selama seminggu utk bersama saya..Thanx a lot..!!!Dan paling menggembirakan aku, dia dah tempah tiket utk ke Konsert Suatu Masa Amy-Search pada Jumaat(26 Mac 2010) pukul 8.30 malam di Istana Budaya..

First time aku ke Istana Budaya pada tahun lepas..Pada 14 Februari 2009..Wahh time tu valentine's gitu..hikhik..Tahun lepas aku saksikan Teater Puteri Gunung Ledang Musical..Memang class la bila tengok lakonan Tiara Jaquelina n the geng dalam teater ni..Dan aku sedikit jakun bila saksikan teater..Maklumlah first time tengok teater..Memang mamat ni jiwa seni la..Aku ni mana la reti nak nilai seni teater tu..Mulanya dia ajk,aku x nak..Sure bosan tgok teater..Tak macam tgok wayang..Tp bila aku tgok dia bersunggh-sungguh dan sanggup belikan tiket yg mahal tu utk aku, aku rasa serba salah plak..Dan aku menurut saja..Memang x sia-sia dia laburkan duit beli tiket utk aku,mmg best sgt..!!!! I like..!!!

And this is a second time aku saksikan acara di Istana Budaya..Hopefully konsert ini best..Mesti ramai mat2 rock yg datang kan..Terima kasih pada dia dan buat aku tersenyum sehingga ke hari ini..dan terima kasih sbb sanggup amik cuti semata-mata nak mententeramkan jiwa aku yg kacau ni..kacau ke..???tettt....!!!!



No comments: